Ciekawostki o Krakowie
Kraków promuje się w Holandii
Dwa ostatnie miesiące 2016 to był czas intensywnej kampanii reklamowej Krakowa w Amsterdamie, Rotterdamie i Utrechcie oraz holenderskich mediach społecznościowych i w Google. Reklama dotarła aż do 6 mln 377 tys. Holendrów. Przygotowały ją Polska Organizacja Turystyczna i Urząd Miasta Krakowa.
Kampania prowadzona była w formie postów i reklam w popularnych mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instargramie, YouTube’e i w Google’u. Dla rzadziej korzystających z Internetu w dużych miastach: Amsterdamie, Rotterdamie i Utrechcie przeprowadzono kampanię outdoorową, która dotarła do ok. 2 mln ludzi.
Jak zaznacza Rafał Perłowski, dyrektor magistrackiego Wydziału Promocji i Turystyki, odpowiedzialny za kampanie promocyjne w mieście – konsekwentne budowanie wizerunku Krakowa w Holandii przynosi wyjątkowo dobry skutek. Od kilku lat można zaobserwować systematyczny wzrost przyjazdów turystów z Holandii. O ile w 2014 nasze miasto odwiedziło 35 tysięcy Holendrów, o tyle w zeszłym roku liczba ta zbliżyła się do 100 tysięcy.
Kampania w Holandii to wiele różnych działań. Poza mediami społecznościowymi i kampanią outdoorową organizatorzy przygotowali wizyty studyjne dla dziennikarzy, touroperatorów i agentów, prezentacje i warsztaty, udział w targach turystycznych, które odbędą się w połowie stycznia 2017. Trwa również kampania promująca zimę w Polsce. Od 21 grudnia 2016 do połowy lutego 2017 dwadzieścia jeden taksówek z reklamami Polski jeździ po stolicy Holandii.
Brak możliwości dodawania komentarzy.